KEHARUSAN POLIGAMI DAN HIKMAHNYA
"Dan jika kamu takut tidak berlaku adil terhadap perempuan-perempuan yatim (apabila kamu berkahwin dengan mereka), maka berkahwinlah dengan sesiapa yang kamu berkenan dari perempuan-perempuan (lain): Dua, tiga atau empat. Kemudian jika kamu bimbang tidak akan berlaku adil (di antara isteri-isteri kamu) maka (berkahwinlah dengan) seorang sahaja atau (pakailah) hamba-hamba perempuan yang kamu miliki." [Maksud Firman Allah Taala Surah An-Nisa':3]

Tuesday, December 1, 2009

Cristiano Ronaldo Vs Ronaldinho - Siapa pilihan ANDA - tak suka Jangan pilih..


Hari ini tiada apa-apa nak buat....nak upload klip video Qurban Raya Haji tak boleh nak buat sebab..



sebab youtube tengah buat maintenance jadi aku upload ler apa2 video yang boleh...nak kata aku ni kaki bola, tak ler sesangat ...cuma minat bolasepak antarabangsa je..pantang ada live kat TV/Astro..aku cuba gak tongkatkan mata untuk nengok tapi seringkali TV yang tengok aku....lebih kurang 90% Tv tengok aku...hahahahhaa..kalau youtube dah ok...nantikan klip video..tungguu...

No comments:

Post a Comment

PULAU ADANG 1

 
Kembali ke Atas